Vrácení a reklamace

Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád.

Jakou mám záruku na zboží?

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahuje záruka 24 měsíců.

Jak mohu vrátit zakoupené zboží?

Pokud nakupujete jako spotřebitel a nejste na 100% spokojeni se zakoupeným zbožím, můžete do 14 dnů v souladu s platnou legislativou bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. V případě, že je zboží kompletní včetně původního obalu, nepoškozené a nenese známky používání, prodlužuje prodávající výše uvedenou lhůtu čtrnácti dnů na vrácení zboží na 30 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží. Pošlete nám jej s Formulářem na odstoupení od smlouvy nebo kopií faktury a v pevném obalu, aby se při doručení nepoškodil, na adresu:

Mipea, s.r.o.
Pod Vinbargem 4114/24
085 01 Bardějov
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Nezapomeňte, že produkt musí být vrácen v původním stavu a originál obalu, spolu se všemi doplňky a štítky (zboží by mělo být vhodné k opětovnému prodeji). Vrácení zboží můžeme řešit až po přijetí zboží. Balení a způsob doručení, který používáte by měly být bezpečné. Neneseme odpovědnost za produkty, které se poškodí nebo ztratí během doručení. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a peníze budou vráceny co nejrychleji. 15 dní od přijetí zboží. Peníze za vrácené zboží posíláme výhradně bankovním převodem.


Postup při reklamaci a vrácení zboží

Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě se vztahují Všeobecné obchodní podmínky a Reklamační řád. Každé zboží před odesláním vizuálně zkontrolujeme. Poškození nebo nekompletnost zásilky nám sdělte co nejdříve po doručení.

Každou reklamaci prosím sdělte na zákaznické podpoře e-mailem na adrese reklamace@dekorstudio.sk nebo zavolejte na naše telefonní číslo +421 949 214 304.

Abychom mohli vyhodnotit, zda se na Váš poškozený produkt vztahuje záruka, prosím, pošlete nám fotografii produktu spolu s popisem poškození na reklamace@dekorstudio.sk a my se Vám obratem ozveme s dalšími instrukcemi.

Jakmile obdržíme produkt, který chcete reklamovat, zahajujeme reklamační řízení, produkt odesíláme výrobci k posouzení reklamace. Prosím mějte na paměti, že tento proces může trvat do 30 dnů.

Pokud vrácený produkt zahrnuje výrobní vady*, postaráme se o jeho výměnu za nový a bezvadný kus a odešleme Vám jej na naše náklady. V případě, že se produkt, který se rozhodnete reklamovat, již nevyrábí, nabídneme Vám náhradní nebo Vám vrátíme za něj peníze. Upozorňujeme, že doručení náhradních produktů, které nemáme momentálně na skladě, může trvat i několik dní.

* Výrobní chyby jsou nedostatky vzniklé během procesu výroby z důvodu nedodržení standardů výrobce pro daný typ produktu. Za výrobní vady se nepovažují nedostatky týkající se designových vlastností produktu. Za výrobní vady se také nepovažují poškození způsobená vlastním zapříčiněním nebo nesprávnou manipulací s produktem.

Aby se předešlo poškození při doručení, zboží dostatečně zabalte. Pošlete nám jej s Reklamačním formulářem a s kopií faktury, která zároveň slouží jako záruční list na adresu:

MIPEA, s.r.o.
Pod Vinbargem 4114/24
085 01 Bardějov
Slovenská republika

Zásilky nám prosím neposílejte na dobírku. Reklamace zboží můžeme řešit až po přijetí zboží. Zboží bude po přijetí zkontrolováno a reklamační řízení bude vyřešeno obvykle do 15 pracovních dnů. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Proč není vrácení zdarma?

Náš důvod je jednoduchý. Žádáme naše vážené zákazníky, aby si své objednávky zkontrolovali a vybrali si správné zboží, čímž pomohou minimalizovat dopad na životní prostředí spojený s případným vrácením zboží (doprava, balení ...). Neustále se snažíme zdokonalovat informace k produktům, abyste si uměli vybrat správně napoprvé. Máte u nás dostupný a kvalitní tým podpory, který pomůže zodpovědět všechny otázky, případně Vám lépe přiblížit produkt (detailní foto, video, audio apod.) před nákupem.

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Internetového obchodu dekorstudio.cz

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu: eshop@dekorstudio.cz

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu spopisem výrobku, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení e-mail: eshop@dekorstudio.cz
Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

Nekompletní výrobek
• číslo objednávky nebo faktury
• přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem
• popis chybějící části

Zaměněný výrobek
• číslo objednávky nebo faktury
• přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem
• popis produktu, který vám byl doručen
Příslušné oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na dekorstudio.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Před odesláním výrobku k reklamaci, doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. 
Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy.
REKLAMAČNÍ LIST ( možnost využít našeho formuláře)

Výrobek zašlete na adresu: MIPEA s.r.o., Pod Vinbargom 4114/24, 085 01 Bardejov, Slovenská republika

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?
Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

Náklady spojené s reklamací?
Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email eshop@dekorstudio.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši linku: +421 949 214 304 nebo zašlete dotaz na adresu: eshop@dekorstudio.cz

Rádi Vám poradíme!